Friday, April 8, 2011

day 2

Teine päev algas hästi. Sattusin uues lauas väga julma heateri peale. Tänu suurepärasele kaardijooksule sain ka stacki 110k peale, omades lauas maniaki imidzit. Seda selletõttu, et üdiselt käed showdownini ei jõudnud ja ma pidevalt 3bettisin ning lahmisin muid raise sisse. Nemad ju ei teadnud et mul tegelikult kaaart nii hullult jooksma hakkas. Ühe natuke kogukama poisiga, kes istus minu paremal käel, sõdisime kõige rohkem. Tema kusjuures kaotas kõik potid mis mängisime. Seega eeldasin ka, et noorel kukel varsti kannatus katkeb. Järgnes siis saatuslik pot kus pontsik tõstab MP-lt. Mina leian Co-lt AQ potid ning callin. Teised foldivad. Flop oli üpriski kena 7cTsKs. Edasine action toimus järgnevalt: tema bet mina raise, tema shove, mina call. Näitas J9o. Ehk siis totaalselt spewyis poiss. Samas oli tal seal seisus isegi 8 outi ning kahjuks säras riveris 9 ning hüvasti chiplead. Miskid kopikad jäid siis veel järgi mis sain ka 50-50 olukorras sisse pandud, kuid ka see ei tahtnud seekord tulla. Mingi 34 koht vist.fy.

Muus mõttes oli Riia trip väga äge. Sai Sveniga kõvasti pulli tehtud ning lolli möla aetud. Soovitan soojalt skyline baari. Väga ilus vaade ning head kokteilid. Tean nyyd ka kuidas tuleb kokteili nimega "rusty nail" juua. Näpud sisse ja laku puhtaks.

No comments:

Post a Comment