Friday, July 23, 2010

4 ja 5 päev, Pariis, eiffeli torn

Eile ja täna veetsime aega Pariisis. Eile võtsime vsiu soovitatud punase bussiga turismi reisi, mis oli täitsa asjalik. Sai vähemalt Pariisist üldpildi kätte. Otsisin just käsu järgi punast bussi, kuigi lõpuks selgus et rohelisega oleks kodule lähemale saanud ning vähem kõndima pidanud. Just kõndimist harrastasime kahe päeva jooksul ropult kuna ei viitsind lihtsalt metroode ja bussidega jännata. Arvan, et eile tuli üle 20 km ning täna vast 10 km kokku. Jalad on paistes ja tulitavad. Kohustuslik eiffeli tornis käik sai ka tehtud. Tugev 5 tundi kulus selle peale. Suhteliselt mõttetu üritus ning see vaade mind ka nii väga ei huvitanud, kuid vähemalt on see asi tehtud ning saab öelda, et olen eiffeli tornis käinud.

Nüüd oleme ühes hostelis mis asub linnas nimega Sens. Pariisist ca 60 km. Hotell on väga pro mõnusa hinna eest ning isegi internet on olemas. Homme põrutame lõuna-prantsusmaale tehes teepeal mitmeid turista peatusi. Nice on ca 600 km kaugusel ja ei tea veel kas homme jõuame sinna. Oleneb kui palju viitsime turisti mängida. Pöörasime ka kohe pärast Pariisi kiirteelt maha ning enam enne Nicet pole suurt plaani sinna minna, sest kõrvalteed on palju huvitavamad, loodus ilusam ning lisaks on nad veel suurepärases korras.