Friday, January 8, 2010

how rigged is triobet?


Kõik on kuulnud jutte eestlaste "lemmik" toast triobetist - kuidas viimane on rigged ning seal pole võimalik võita jne. Otsustasin siis selle vähemalt enese jaoks välja selgitada.Teen siis väikese projekti. Kavatsen mängida 50k kätt nl100 & nl200 6maxi triobetis. Kuna sealne tase on pehmelt öeldes sitt, siis võtan endale voli eeldada, et sellise käte arvuga peaksin suutma kasumit näidata. Eesmärgiks siis kasvõi 10 buy ini plussi. Arvestust pean siis big blindides kuna mängin 2 limiiti korraga. Juhul kui mul see ei õnnestu, cashin triobetist välja ning luban, et ei mängi seal enam kunagi! Vähemalt cashi mitte. Arvestan ka siiamaani mängitud käte arvu ning oma raske tööga teenitud kahjumit. Olen mänginud ka veits omahat, aga ei hakka seda välja arvestama. Edaspidi siiski ainult holdem. Samal ajal mängitud turniire loomulikult ei arvesta. Üritan projektiga valmis saada enne veebruari kuna siis sõidan nädalaks trysilisse. Kui ei jõua pole ka hullu, sest tähtaega panema ei hakka.

4 comments:

  1. omg.....mul sarnane graph...ebareaalne võrk! Ma soovitaks juba praegu cashout teha, kuna hiljem...jah busto :D. Btw, muuda blogi layouti, ära kasuta must taus+valge tekst, sest hiljem hakkab lugejatel silme-ees virvendama :D:D. Jätka poste ;)

    ReplyDelete
  2. Äkki viitsid natuke vinguda, miks ta nii "rigged" on.
    Endal just plaanis triosse kolida...kui muidugi meil seal mõne kuu pärast mängida lastakse.
    Kas on hullem, kui Starsi kindel äss flopis/riveris, või Pacificu-teeme turniga seisu võrdseks- "rigged" sys.

    ReplyDelete
  3. :) pigem iga board 4 rea või mastikaarti rigged. Tegelikult ilmselt on ta sama "rigged" kui kõik teised pokkeritoad nii, et midagi karta ei tohiks olla. Ma ise pole lihtsalt selle saidiga sinapeale saanud ning tekivad väikesed eelistused. soft ajab ka veits tilti mis mõjutab veits tulemusi. Aga seda ilmselt sellepärast, et olen harjunud starsis mängima.

    ReplyDelete